Introducere in lut

Publicat de Mariana 25 septembrie, 2009 2 comentarii
E destul de placut lucrul cu lut si acrilice, cu toate ca ocupa mai mult timp si necesita mai multa atentie la detalii. Am gasit in sfarsit si lac pentru finisare :D
Majoritatea sunt in 2 culori, nu am incercat desene prea complicate, deoarece se pare ca trebuie sa ma mai instruiesc cu privire la tipul de pensula folosit. Oricum, unde am crezut ca e cazul, am folosit markere :D
Iata ce a iesit:

 
 
 
 
 



                                                                    Si niste B&W:

 
 

La ultima pereche imaginatia mea a debordat intr-un mod exuberant :D

2 comentarii to Introducere in lut

  1. says:

    A cel mai usor este sa folosesti fimo :) si scapi de pictat..am trecut si eu prin faza cu lutul si pictatul..inca mai am o punga plina de acrilice si pensule :) s-a dovedit ca sunt antitalent la asta. dar cu fimo iese mai frumos si colorat :)

  1. says:

    Mariana Mie nu imi place fimo pt ca trebuie sa-l bag la cuptor. Am incercat o singura data si m-am cam lecuit. Cleiul Makin's m-a prins cel mai tare :)
    Iar lutul pictat iese si el frumos, mai ales daca ii aplici pe deasupra un clei protector / lac de finisare. Poate mai incerci :)
    Sper sa mai incerc si eu :)