Weekend raw

Publicat de Mariana 14 februarie, 2010 2 comentarii
         Weekend-ul acesta am incercat doua retete raw pe care le-am vazut pe blogul Florinei Todoran. Eu ii apreciez blogul in special pentru pozele prezentate. In ceea ce priveste retetele, sunt unele pe care le incerc din curiozitate, pentru combinatiile deosebite de ingrediente. Multe dintre acestea sunt insa mai greu de procurat. E ok totusi sa folosesti alternativele prezentate de Florina sau daca nu, pur si simplu sa experimentezi cu inlocuitori care iti sunt mai la indemana.
         Ce am incercat eu ieri si azi: pernute cu cacao si tort cu zmeura si ciocolata.
         Cum am adaptat retetele:
         - la pernute, pentru ca nu am gasit pe nicaieri faina de in, am folosit faina de canepa. Nu stiu cat de mare este diferenta dintre cele doua, cert este ca pernutele au iesit cu un gust puternic de cacao, ceea ce nu a fost tocmai pe placul meu. Uleiul folosit a fost din samburi de struguri. O sa incerc aceasta reteta si cu mai putina cacao, sau poate chiar deloc, sa vad ce inlocuitor gasesc :)
          Oricum, in final, rezultatul a fost totusi satisfacator. Pot inlocui cu succes cerealele din comert. Raman destul de crocante in lapte cald si au un gust placut. Cred ca se pot si umple cu fructe confiate, poate o sa incerc si asta :).


              - la tort am facut putin mai multe schimbari. Am inlocuit nucile cu un amestec de nuci si migdale prajite doar putin (cam 2/3 migdale). Aveam nuci, dar dupa ce am stat o ora sa le sparg si am constatat ca adunasem doar o cana, am decis ca or sa se potriveasca foarte bine si migdalele prajite :)
             Zmeura a fost inlocuita cu capsuni, pentru ca le aveam deja in frigider.
             Rezultatul, o prajitura destul de uimitoare. Mi-a placut mult textura, care e iesit usor crocanta, datorita migdalelor prajite. Partea mai putin buna a fost din nou, cantitatea mare de cacao. Mi s-a parut ca anihila celelalte arome, inclusiv a capsunilor. Se poate si sa fi trebuit sa pun eu mai multe capsuni...
             Una peste alta, a fost totusi ok. Plus ca am inregistrat 2 premiere: primul tort si totodata primul desert raw pregatit de mine :D     
             Si acum, niste poze:






    





2 comentarii to Weekend raw

  1. says:

    Ina Todoran Foarte faine ti-au iesit! se pare ca nu esti mare amatoare de cacao :P Mie tocami asta mi-a placut la ele: gustul puternic de ciocolata. cat despre pernute, incerc sa adaptez o varianta fara cacao. Tortul e f frumos insa cred ca ar iesi si mai bun cu capsune proaspete. Musai il incerc cand apar capsunele adevarate! Te pup si te felicit pt blog - e f reusit!

  1. says:

    Mariana Multumesc frumos! E foarte incurajator comentariul tau :D
    Urmeaza alte poze cu retete preluate de pe Lifestyle Blog, deoarece de aproape 2 saptamani ma mentin si eu RAW. 80% deocamdata :P