Jucarii de apa

Publicat de Mariana 20 aprilie, 2010 0 comentarii

Pernite de ace

Asa arata noile mele pernite de ace :) Am gasit niste pattern-uri dragute si usoare in cartea aceasta. Cu greu m-am hotarat pe care sa le pun in aplicare, pentru ca toate sunt foarte frumoase, colorate, vesele si imbietoare :) Nu degeaba se numeste cartea asa cum ati vazut.

Dar cum nu voiam sa-mi ocup chiar toata ziua de sambata si cum de multa vreme aveam nevoie de niste pernite de ace, am ales doar calutul de mare, steluta de mare si cochilia de melc de mare. Le-am citit in ochi menirea lor de pernite ideale.

Problema e ca dupa ce le-am terminat, imi placeau asa tare ca nu prea imi venea sa infig ace in ele :)

Pernite de acePernite de ace

Materialele folosite: bumbac satinat (calutul si steaua), finet (cochilia de melc) si vata pentru umplutura. Tiparele sunt foarte usor de realizat, eu chiar le-am desenat de mana, “la ochi”, pentru ca nu mai aveam tus la imprimanta.

Asa ar arata ele sub apa? :D

Pernite de ace

0 comentarii to Jucarii de apa