Tarta cu ciocolata si cocos

Publicat de Mariana 14 aprilie, 2010 2 comentarii

Tarta cu cocos si ciocolata

Reteta aceasta este preluata de pe site-ul lui Susan Powers si are ca final un desert gustos si mai ales sanatos. Ce m-a atras la ea a fost blatul de cocos dar pana la urma, am ramas cel mai impresionata de sosul de ciocolata. Are o textura foarte matasoasa, aproape fluida, nu ma mai saturam uitandu-ma la el :))

              Tarta cu cocos si ciocolata

Mie mi-au iesit 5 tarte mai mici, modelate in forme de 7 cm diametru si inca vreo 4-5 bilute de “aluat”. Sosul mi-a prisosit, dar nu m-am suparat pentru ca a mers de minune ca dip pentru fructe. L-am diminuat cu niste capsuni si portocale :D.                                                              

               Tarta cu cocos si ciocolata                  

Sa trecem la reteta:

Blatul 

- 1 cana cocos uscat

- 1/3 cana ulei de cocos sau de palmier

- 1/2 cana migdale inmuiate in apa cel putin 6 ore

Se mixeaza toate ingredientele in blender, se pune compozitia rezultata in formele de tarta si se trimit la rece.

Crema

- 1/2 cana pudra de cacao sau de carob

- 1/2 cana sirop de agave sau miere

- 1/4 cana ulei de cocos sau de palmier

Mixati toate ingredientele, turnati peste tarte si tineti la frigider cel putin 30 min, pentru a se intari. La aceasta contribuie uleiul folosit, fie el de cocos sau de palmier, ambele avand proprietatea de a se solidifica la temperaturi joase.

Thank you, Susan Powers! :)

2 comentarii to Tarta cu ciocolata si cocos

  1. says:

    A Arata extrem de apetisant, dar am si eu o intrebare. Cam cate calorii au povestile astea?

  1. says:

    Mariana Hmm... nu stiu sa iti spun un numar de calorii... :) Dar nu cred ca ai de ce sa iti faci probleme atata timp cat le consumi cu moderatie si nu la ore tarzii. Oricum, in mod clar, nu se compara cu deserturile ce contin zahar alb, oua, unt sau frisca. Dupa ce mananci deserturi raw chiar te simti mai bine! O spun din propria experienta :)