Vesta cu butoni

Publicat de Mariana 31 mai, 2010 2 comentarii

Mi-am luat inima-n dinti si m-am apucat de cusut… haine! Am inceput cu o vesta. Modelul este preluat de la o alta vesta de-a mea, dintr-un fel de stofa de culoare neagra. Noul material are buline mov  :D

Mi-a iesit… in mare. :) Desi nu parea un model foarte complicat, mi-a dat totusi batai de cap la guler, mai exact legatura dintre guler si partea din spate-sus a vestei. Sau poate m-am complicat eu inutil, din dorinta de a pastra exact modelul initial…

Dar cel mai mare regret este ata neagra cu care am ales sa cos gulerul !!! :) Nu stiu unde mi-a fost mintea, mi s-a parut ca se potriveste cu nasturelul… Cred ca eram destul de obosita de nu am observat cat de aiurea arata si e de inteles, pentru ca am lucrat la ea in timpul saptamanii, dupa munca :)

Oricum, nu m-am descurajat, ba dimpotriva. Planuiesc in continuare o fusta si mai apooooi…. o rochie! Dup!

Priviti minunatia :) :

Vesta cu butoni11 Vesta cu butoni22 Vesta cu butoni33

2 comentarii to Vesta cu butoni

  1. says:

    A arata foarte bine :). Invata, invata ca apoi sa-mi arati si mie :))

  1. says:

    Mariana :)) Multumesc, multumesc! Ieri m-am antrenat si cu o fusta. O sa pun in curand si pozele ;)